Kesilapan Gambar Drama Asam Pedas Untuk Dia



Kesilapan Gambar Drama Asam Pedas Untuk Dia | Bagi penggemar drama di TV3 memang tak asing lagi dengan nama Asam Pedas Untuk Dia yang disiarkan di TV3 setiap hari Sabtu dan Ahad pukul 7 malam. Lisa pon suka juga tengok drama ini, hehe. Tak nak tertinggal satu episod. 

Barisan Pelakon : Dayana Roza, Shukri Yahaya, Adella Aryana, Juli Farhana Marin, Fazlina Ahmad Daud, Manan Sulaiman. Walaupun drama ini diadaptasi dari novel , namun Lisa tetap suka tengok. Sweet gitu tengok Shukri yahya (ZIYAD ) berlakon dengan Dayana Roza (AININ) dalam pernikahan rahsia mereka. Haha.. 

Dan kisahnya hari ini Lisa tengok ulangan drama Asam Pedas Untuk Dia Episod 16 yang ditayangkan malam tadi , 01 March 2015. Dalam Erpisod ini ada part scene yang Aizad call Ummi menggunakan Skype , Ummi dia berada di London Melawat adik lelaki Aizad yang belajar disana.  Dan time sedang SKYPE tu , Nampak lampu background ummi di London SAMA , SEBIJI dengan Lampu yang ebrada di bilik Aizad . 



Scene Ummi dan angah berada Di London



Scene babak ZIYAD berada dirumah [MALAYSIA ], dalam bilik ZIYAD .

Amacam ? nampakkan persamaan disitu .Mistake Picture Drama Asam Pedas Untuk Dia  Sebiji sama lampu tu . Mungkin lampu tu import dari London kot. Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh jua.

Sumber: ciksepet.com


0 Response to "Kesilapan Gambar Drama Asam Pedas Untuk Dia"

Post a Comment